- חיזוק הקשר עם התושבים
- העצמת עובדי הרשות

רשויות - שיפור השירות לציבור

לשלב בין פעולה רוחבית ומענה כירורגי בשירות לתושבי הרשות למצות את המשאבים באופן המיטבי לעסוק בעיקר ולא בטפל יש לנו פתרון מעולה עבורך בעיקר אם עיסוקך ברשות הוא באחד מהתחומים הבאים: חינוך וחינוך משלים, רווחה, ביטחון קהילתי, קבוצת הצעירים, תושבים וותיקים, קהילות וקהילתיות. התוכנית שלנו כוללת מיפוי ייחודי המאפשר לך להכיר ולהבין את האתגרים של התושבים בצורה המדויקת ביותר, לרתום אותם להשתתף בפעילויות ולהתאים להם את הפתרון הטוב ביותר.

להתייעלות ושינוי חיובי שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תוכנית "קדימה יחד"

החינוך, הקהילתיות והביטחון האישי הם שלושת הרבדים המרכזיים המאפשרים לאדם לחיות ברווחה ובביטחון. "קדימה יחד" הינה תוכנית שנועדה לאפשר לרשויות לפעול בשלושת התחומים תוך מתן מענה מדויק לצרכי התושבים והרשות כאחד, תוך שהיא מאפשרת גם להתמקד בקבוצות ספציפיות באוכלוסייה כגון משפחות רווחה, צעירים וקשישים.

המטרה:

חיזוק גורמי הרשות ויצירת מרחב מיטבי עבור הפרט, המשפחה והקהילה, תוך מימוש מטרות הרשות, העצמת התושבים וחיזוקם בידע וכלים חיוניים. מבנה התוכנית:
  1. מיפוי, אפיון וזיהוי צרכים של הרשות (חא"ד) והתושבים, תוך שימוש במגוון שאלונים רחב ומותאם לרשות.
  2. מינימום עומס על בעלי התפקידים והתושבים, וביצוע חלק גדול מתהליכי ההכנה במיקור חוץ.
  3. גיבוש תוכנית שנתית ורב שנתית, המספקת מענה לכלל התושבים ומותאם לצרכים שהועלו על ידם,
  4. מימוש התוכנית בהתאם למאפייני הקהל הספציפיים, והתאמתה לאורך הדרך
  5. תוכנית הוליסטית ומענה מקיף- הן מבחינת התכנים המקצועיים והן מבחינת המעטפת.

העצמת עובדי הרשות כבסיס לרשות חזקה

עובדי הרשות המוניציפלית הם הגורם המקשר בין הרשות לתושבים. מדובר באנשים שעומדים מול אתגרים וצרכים אישיים ומקצועיים, המשפיעים על תפקודם השוטף ולפיכך גם על תפקוד הרשות.

אנו מסייעים לרשות לקיים תהליך המזהה את הגורמים והסיבות המשפיעים ביותר על העובדים ומונעים מהם לבצע את תפקידם באופן מיטבי ולצמצם את הפערים בתחומים אלה, וכך לשפר את תפקוד הרשות בכלל, ומול התושבים בפרט.

התהליך כולל מיפוי ייעודי ואיתור הנושאים המהווים את המכשולים המשמעותיים ביותר לתפקוד העובדים. המענה מתאפשר בחתך דרג העובדים, אגפי הרשות וכמובן הנושא, וכל שילוב ביניהם.

במקביל, אנו מאפשרים לרשות לשפר את תחושות העובדים, לשמוע את דעתם והמלצותיהם, להעלות את שביעות רצונם ואת הלויאליות שלהם כלפי מקום העבודה, ועוד.